2010. november 18., csütörtök

Diéta

Sajnálatos megint eléggé sokat vagyok rosszul, így úgy döntöttem, diétáznom kell :( Az igen rövid terhességem alatt felszaladt 10 kiló (igen, 10), és ez a vércukromnak nem tett jót... vagyis a terhesség nem tett jót neki, mindegy is, jó lenne, ha kikupálódnék, mert a folyamatos szédülés és hányinger, a fokozott izzadás, az állandó szomjúság és a viszketés már nagyon unalmas :D

Maga a diéta könyörtelen és kegyetlen, a napi 1750 kCal se sok, de ezt lecsökkentve 500-zal maga a halál!!! Mindent ki kell dekázni, nem mindegy, mit mennyi ideig főzök, nincs fehér liszt, 4 tojásos száraz tészta, cukor, nincs csoki, diabos se, nincs lekváros palacsinta, olaj, meki, pizza, semmi :( Aztán hétfőn megyek terheléses cukorra, utána okosabb leszek én is, a doki is...

3 megjegyzés:

  1. Én ezt nem értem,, olyan kis vékonyka vagy...szegényem:(

    VálaszTörlés
  2. Ez nálam öröklött, mármint az erős hajlam és gyerekkorban alakult ki, amikor inkább hasonlítottam töltött disznóra, mint kisgyerekre... sajna hiába fogytam le...

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Azt hiszem 1 szuszra sikerült végig olvasnom a blogod.
    Sajna Te sem vagy irigylendő szerepben...
    ...de kitartás!

    VálaszTörlés