2010. november 30., kedd

Murphy működik...

Terveim összedőltek dugájukba, és ha most valami módon túlélem ezt a félévet, tavasszal meg fogok halni! (Pfffffffffffffffff...) vége a kényelmes 8 órás alvásoknak, meg minden ilyesminek... kitaláltam ám nagyon jól az okosságot, de átszervezték az életemet, az összes p*csafüst tárgyat betetták 4. félévre (oh my God!), így ha akarok magammal kezdeni valamit, és nem egy laborral meg egy energetikával végigszenvedni a félévet, akkor mindent fel kell vennem (holy shit...) -.- pedig azt hittem, hawaii lesz, napfény, pálmafák...

Ja, legjobb húzásom: jelentkeztem MAI-ra... MAI means Műszertechnikai és Automatizálási Intézet. Ááááááááááááááá, ez úgyse indul... leszünk rá vagy ketten... tegnap kezdődött a jelentkezés, 10 fő az alsó limit, ma reggelre 7en jelölték első helyen... nem, persze hogy nem muszáj oda mennem, törölhetném, de ha már lúd, legyen kövér! Csak azért se... amúgy is, isteni jel lehet, hogy ott csak egy modul érdekelt, az automatizált gyártási rendszerek, és milyen meglepő, csak az indul!!!! :D

Azt hiszem, nyomtatnom kell majd egy új tantervet, és hát Józsefváros (közismertebb nevén nyóóóócker) legbensőségesebb bugyraival és kapualjaival is meg kell barátkoznom újra, emellett valami azt súgja, Mr. Valkai Tanár Úr Őexcellenciájához is lesz még némi szerencsém, ámbár ha a sors kicsit is kedves hozzám, ő szakirányon már nem tanít :D

Terpecz örülni fog :D Schuster pláne XD (anno én voltam a programok réme :D )

1 megjegyzés: