2011. augusztus 17., szerda

Még van fél órám :)

Mielőtt elindulok, addig gondoltam gondolok, majd leírom :)

A népbutításról terveztem már írni egy ideje, most jutottam el eddig. (Kicsit zsúfolt az életem, vagy ha tudnék írni, akkor meg a szavak nem jönnek.)

A divatelvek, divatirányzatok korát éljük, amikor a média által ontott szutyok ellepi az emberek agyát és a teljes józan gondolkozásra való képességük a semmibe vész... Minden, amit mondanak, szentírás, mindenki arra törekszik, hogy vagyonokat adjon ki a semmiért, mert attól egészségesebb lesz!

A múltkorában szembetalálkoztam a legfrissebb bio őrülettel, amitől bevallom, engem ráz a hideg. Mindent a piacról, mert az friss és garantáltan adalékmentes, de biopiacról még jobb, mert... nincs ezzel nekem semmi bajom, a becsületes biopiacolókkal sem, bár nekem jelentős gátat szab, hogy a hozzánk legközelebb eső biopiac nekünk 2 óra utazás csak oda, és 6ra érdemes odaérni, ahhoz nekem 3kor kellene kelnem, szóval én szeretem a boltit :) De hát basszus, saját szememmel látom, mi megy itt, már csak a "családi bio kertészetben"! Apósom gondosan ügyel, hogy biopermetszerekkel permetezzen (csalánlé, stb), minden tetves bogarat kézzel távolít el, semmi vegyszer, semmi... csak hát, sajna légifolyosó alatt lakunk, emellett a szomszédoknak nem lett szólva, hogy a kertészetünk bio, így hát minduntalan végbenézem, ahogy az amúgy 100% bio paradicsom a kert végében gyönyörűen le van permetezve, hol ezzel, hol azzal... (fene se tudja, mivel.) Az előkerti sóskát meg a 106os busz kezeli, gyanítom 100% bioüzemanyagtól származó, ólommentes füsttel... Hát ennyit a bioról..

Aztán a következő, amitől hidegrázást kapok, az a tej mizéria. Tejet csak a piacról szabad venni, mert ami bolti, az nem tej. Könyörgöm, miért ne lenne az???? És amikor azzal merek védekezni az engem ért attrocitások ellen, ami persze nem maradhat el soha, miután kitettem a tejet az asztalra, hogy az édesapám a tejiparban dolgozik, és ő mondta, hogy a tej, az tej, a reggeli ital az nem az, akkor kiröhögnek. Hát, szerencse, hogy ők ezt sokkal jobban tudják, mint az apám, aki ebben dolgozik...

Lassan úgy érzem, az emberi hülyeség elfajul arra a szintre, hogy visszamászunk a fára, és sajnos nem csak gasztrológiai szempontból, hanem minden más téren is. Állandóan azt hallgatom, hogy mert nagyanyáink így csinálták, mert a majmoknál is úgy van... basszus, emberek, hahóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!! 2011et írunk, nem 1800at!!!!!! Nagyanyáinknál úgy volt, mert akkor még semmi nem volt, nem voltunk 7 milliárdan (szerintem vagyunk annyian... főleg ha Kína belehúzott), nem rohangáltak autók az utakon, nem álltak minden hegy tövében erőművek, és nem kellett ennyi embert kiszolgálni! Az egy más kor volt, ez megint egy más kor...

Megjegyzem, amíg valaki félre nem érti a bejegyzést, mindenki azt csinál, amit akar. Ha kimegy az erdőbe, hogy mókusra vadásszon és nyersen egye, mint az őskorba, nekem az is jó. Én csak azt nem értem, ami egyre fogyatkozó, hasonszőrű érintett társaimat is foglalkoztatja: ha mindenki azt csinál, amit akar, én miért nem?

Na mindegy, ez most pont a cumisüveg dologról jutott eszembe, amin már sokadjára húztam fel magam az elmúlt 3 hét alatt... de sajnos túl sok minden tartozik a "cumisüveg" témakör alá... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése