2011. július 26., kedd

Diéták és tények

És most írok egy jó kis közfelháborodást keltő bejegyzést :D

A diéta szó ide nem is igazán jó, inkább a fogyókúra lenne a megfelelő, talán... teljes lelki megrökönyödéssel tapasztaltam a legújabb tinidivatot: fogyjunk csontig... az új tiniideál:

*a fentebb látható kép csak illusztráció

Hát kérdem én: hová tart ez a világ???? A mostani 15-18 éves lányok kívülről fújják, mi a legtrendibb koplalási technika, mi a rekorder csípő és derékbőség, miben hány kalória van, szigorúan ügyelnek arra, hogy napi 1500 kalóriánál ne vigyenek be többet és már most zsírleszívásra gyűjtenek. Tényleg ettől lenne nő egy nő????

Emellett ciki, ha olvasol, ha érdeklődsz bármi iránt, ami nem a pasik és a pénz (és főleg a fogyókúra), kinéznek, ha van hobbid és az életcélod kicsit több, mint hogy hozzámenni egy dúsgazdag hapsi, aki aztán majd eltart.

Persze ilyenek már anno is voltak, de egyrészt ők még kénytelenek voltak felnőni, másrészt ők voltak kisebbségben. Mit tesz a fiatalsággal Amerika és a sztáripar?

El vagyok keseredve :(

4 megjegyzés:

  1. Jeanner,
    Közben csak leírtam a blogban mi történt...nem akartam, mert hazugság, és fájó! :(
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. erről tegnap diskuráltunk, mélységesen egyetértek veled. ezért is értem meg páromat, aki amint megtudta, hogy lányunk lesz, azonnal a 40 méteres láncon gondolkodott.... :)

    VálaszTörlés
  3. Hat igen,ez a meno, es semmit nem lehet tenni ellene. A tink balvanyai a csontsovik, akikre hasonlitani szeretnenek...

    Teged nem lehet kovetni a blogon?

    VálaszTörlés