2010. december 6., hétfő

Kinek mit hozott a mikulást?

Annyira, de annyira szeretem a telet, mert úgy indul, hogy mikulás és nagy zabálás van egészen farsangig... mindig van valami!!! Rám meg egyre kevésbé jók a ruháim... így sajna akarva akaratlan kénytelen vagyok diétázni, meg mozogni, bár ezzel nem nagyon lenne szabad bajomnak lennie (meg kell mondani, hogy nagyon el vagyok tespedve...)

Most már addig eljutottam (lassan a cél felé), hogy minden este mozgok... na nem, nem TV távirányító kapcsolgatás, elkezdtem tornázni... XD új dili a reggeli futás, holnap rápróbálok (szakadni fog az eső, de kibánok vele és nem fog érdekelni!!!!) Meg nekikezdtem egy gliklémiás diétának... több oldalon is olvastam, hogy nem baj, ha éhesnek érzem magam, mert eddig csak túlettem magam, azért van, céltudatosnak kell lenni stb, de basszus, reggel 9 távlatából bizony nagyon messze volt már az a 4 óra :D (bár lehet megmosom az almám és elnyammogom...)

Ráadásul most olvastam nagyon sok okos lélekápoló trükköt, bár azt is nagyon jól tudom, amíg ekkora nagy vagyok, addig mindegy, mivel ápolgatom a lelkem... :( de azért egy próbát megér :D hátha... meg olvastam, hogy a nevetés fogyaszt, kár hogy nekem így vizsgaidőszak magasságában nincs kedvem nevetni :D nincs is min... :D na mindegy...

Farmeraman mától + játék van, húúúúúúúúú, de jó lenne valami komoly dolgot összeszerezni végre ^ ^

4 megjegyzés:

  1. szióka!kaphatok majd magam mellé egy mosolygó jelet!!!??? remélem 13án pedig egy szivecskét is mellé tehetünk !!!!

    VálaszTörlés
  2. szerintem ezt a táblát most már másnak kéne vinnie, nálunk nem nagyon aktuális a baba nagyon sokáig, úgy fest... átküldöm neked, jó?

    VálaszTörlés
  3. szia,átküldheted!!puszi,várunk anyára!!!!!

    VálaszTörlés