2011. május 3., kedd

Frontok...

A fejem hasogat, nyilall, lüktet, vagyis már nem, de a tegnapi és tegnapelőtti program ez volt. Ma megint be van borulva, pedig Bandesz azt mondta, elviszi nyunyát a dokihoz, már 2 hónapja csúszunk az oltással és egy manikűr is ráférne már a kis kedvencre... de ha esik az eső, nem mennek sehová. Érthető.

Met.hu-n felderült az idő, csak kitörölték azt a rengeteg esőt, na kíváncsi vagyok, vár vasárnap uszodába terveztem menni, ott meg tök mindegy... :) éljen a mozgás!

Sikerült a biztonságtechnika vizsgám, yupiiiiiiiiii :) szóval már csak 2 jegyzőkönyv választ el a szabadságtól :)

Ma megyek rendbe tetetni a körmeimet, rájuk fér már, kicsit lenőttek. Ja és a hajamat is befestettettem, egyszínű barnára, nagyon állat lett szerintem :) képet majd teszek fel, ha lesz :)

3 megjegyzés:

  1. Zsani, mert menni usziba???
    Bátor vagy!
    Én szerintem ott szedtem össze a drága candidát...

    VálaszTörlés
  2. Niki, feltalálták a probiotikus tampont, uszodába a legjobb dolog ;)

    VálaszTörlés
  3. Hm, akkor is bátor vagy! ;)
    Én azóta semmi külső izé-bizét sem merek használni, hogy sehogy ne lehessen semmi ami a saját egyensúlyt eltéríthesse! Mosakodás is csak sima vízzel azóta nálam...
    Pedig sokan mondják, hogy babásan nagyon jó az úszás, de én elrettentem tőle.:S
    Jó úszást, s szép napot
    Puszi

    VálaszTörlés