2011. április 26., kedd

Húsvét... : /

Nem tartozik a kedvenc ünnepeim közé... ha tehetném, kitörölném a naptárból, de nincs jogosultságom. Egy előnye van: húsvét hétfő garantáltan hétfőre esik minden évben :D így nappal rövidebb a hét, ez azért jóóóóóóóó :)

Mi szombaton kipucoltuk a házat, ablakmosás, miegymás... muszáj volt, már borzalmasan nézett ki minden... :( suliidőben sajna nincs annyi időm takarítani... :( de elhatároztam, mostantól minden más lesz :D tervben volt este egy film, de aztán inkább aludtunk...

Másnap a szüleimmel Esztergomba mentünk, fenomenális volt :D annyit nevettünk, hogy a végén már a könnyünk is folyt, anyum formában volt... felmásztunk a fehér templomhoz (nem tudom, mi a neve), felmentünk a Bazilikához, kivételesen be is lehetett menni ingyen (ha valaki azt mondja, egyébként nem fizetős, megmarom magam, amikor februárban voltunk, ki volt írva, hogy Kassza és egy nyíl mutatott balra...mondjuk ezt is eléggé hányingernek tartottam, hogy persely volt mindenhol, a szegényeknek gyűjtünk, az árváknak gyűjtünk, vegyenek kegyeleti mécsest, a templomnak gyűjtünk, a világításra gyűjtünk, a restaurálásra gyűjtünk, a papoknak gyűjtünk, komolyan mondom, ha valaki mindenhol csak 100Ft-ot hagy ott, tetemes vagyontól szabadul meg, mire kijön... elnézést kérek amúgy mindenkitől, aki mélyen vallásos, én is hiszek istenben, nekem a papokkal van csak a bajom, akik mások hitéből igyekeznek meggazdagodni (tisztelet a kivételnek, ilyen is akad... elvétve...). Na, a Bazilika után átsétáltunk Szlovákiába, szétnéztünk, de semmi érdekeset nem láttunk, talán a fagyidobáló srácot, de fagyit végül nem vettünk (pedig forintot is elfogadtak :D ), aztán jól elfáradtunk és hazajöttünk :)

A hétfő nem volt olyan jó, először is szomorúan konstatáltam, hogy esett, elmosva ezzel egy napi munkámat, de nem baj, legalább meglocsolta a virágokat :) aztán jöttek keresztapámék, az még jó volt :) aztán mi mentünk anyósomékhoz, háááát... az annyira nem nyert hangszórót...

Sütni semmit nem sütöttem, ugyanis diétára letten fogva, így inkább ezt most nem erőltettem, anyu hozott át sütit, azt ettük... :) a kaja is ilyen volt, főztem szombaton, az kihúzta hétfőig, mert a férjem nem nagyon evett rakott krumplit, cserébe neki volt töltött fasírt :) szóval ez így pont jó volt...

Egy dolog keserített el mindennél jobban: felébredtek a nyamvadt meztelen csigák :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése