2010. december 24., péntek

Drága Jézuska!

Most már talán kicsit késő, de ha már Jusztis gondolt rám, akkor írok neked...

Szóval a macit, amit kértem, már megkaptam, ezúton is köszönöm! (Nem nevet! XD )

Mit is kérhetnék még? Nézzük csak... szeretném, ha a vizsgáim sikerülnének januárban, ha nem is elsőre. Persze nem ketteseket kérek tőled, csak kitartást a tanuláshoz, azt hiszem, nagy szükségem lesz rá. Szeretném még ezen kívül, ha a karácsonyunk olyan békés és boldog lenne végül, amilyennek megálmodtam. :)

Mivel sajnos egyelőre elég kuszák a jövőre vonatkozó terveink, így csak annyit kérek tőled, hogy egyenesítsd ki a kusza dolgokat, és akárhogy is alakuljanak a dolgok, most már alakuljanak, és ne kuszálódjanak még jobban.

Szeretném még kérni, ha lehet, hogy egy kis kitartást adj az előttem álló vizsgálatokhoz is, és ha nem olyan túl nagy kérés, örülnék, ha valami eredményt is hoznának, hogy ha nem is a nagyon közeli, de a nem túl távoli jövőben sikeresen gyarapodhasson a mi kis családunk is.

Szeretnék még ezen kérni nagyon sok szeretet az emberek szívébe, és azt is szeretném kérni, hogy mindenkinek teljesülhessenek a kívánságai, és ne csak karácsonykor.

Azt hiszem, ennyi. Remélem, nem kértem túl nagy dolgokat :)

Akinél szeretném még olvasni a levelet a Jézuskához:

Nikletty

Bloggerina Creepie

Anita

Barbi :)

Dina/Breki

Pocilakó

Bejni

A szabályok:
  1. Add tovább a listaírós feladatot további 7 bloggernek.
  2. Linkeld be őket.
  3. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
  4. Írd meg a karácsonyi kívánságlistádat.
  5. Küld el a listát a karácsonyi ajándéklistára, azaz a radmila.morgan@gmail.com címre - na ezt én is kihagyom, mint Jusztis!
  6. Szurkolj, hogy teljesüljenek a kívánságaid.
  7. Legyen boldog karácsonyod!

2 megjegyzés:

  1. Csillagszóró szórja fényét,
    Kíván melegséget, békét.
    Angyalka száll házatok felett, hogy hozzon egy üzenetet;
    Békés, Boldog Karácsonyt
    Kívánok, Nektek!

    Kívánom teljesüljön minden vágyad!

    Sok puszi:

    Eszter

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Szégyen gyalázat, csak most olvastam ezt a bejegyzést szóval már lemaradtam a karácsonyi listáról, de köszi, hogy gondoltál rám:)
    Majd talán az újévi fogadalomlistát időben észre veszem;)

    Puszi:Berni

    VálaszTörlés