2010. december 21., kedd

Hát nem könnyű... :( ♥

Újabb és újabb lehetőségek hullanak az ölembe tánc terén... nem is tudom, mit mondjak, vagy mit gondoljak...

10 éves múlttal rendelkező táncos, olyan srác, aki tudna nekem párt szerezni és sulit, ahol taníthatok, szóval nagyon kecsegtető, de van egy kis bökkenő. Ha az ember táncos, és ilyen lehetőségeket adnak a kezébe, akkor döntenie kell. Vagy tánc, vagy baba.

A férjem közölte, hogy nagyon sajnálja, hogy le kell mondanom a táncról, de baba mellett nem lehet, mire csodálkozva megkérdeztem, hogy honnan tudja, hogy nem a gyerekről fogok lemondani emiatt? Nem vagyok benne biztos, nem-e azért nem maradnak meg a babák, mert még valami más dolgom van, mielőtt anyává kellene válnom...

Persze párom még nincs :D és a tánciskola, a versenyek is elérhetetlen messzeségben vannak... egyelőre...

3 megjegyzés:

  1. Kedves Jeanner!
    Azért nem megy a kettő együtt, mert a tánc túl megerőltető vagy mert túl sok idődet elveszi? Csak azért kérdezem, mert nekem is hasonló dilemmáim voltak sokáig. Évekkel ezelőtt kitaláltam, hogy még a gyerekvállalás előtt meg kellene csinálnom az ironmant. Nagyon sokat rágódtam, hogy mi legyen, de nem bírtam kiverni a fejemből a sportot. Idén megcsináltam, és nagyon jó érzés. Azóta nem motoszkál a fejemben, és nem érzem azt, hogy le kellett mondanom valamiről is a gyerekvállalás miatt. Manapság is rágódom, most azon, mi az a sportmennyiség, amit lelkifurdallás nélkül csinálhatok a babaprojekt alatt. Szerinted évi egy félmarcsira felkészülni szabad? Mondjuk, hallottam már olyat, aki évekig kímélte magát, lemondott minden sportversenyről, amire pedig vágyott, de nem jött a baba, aztán azt mondta, elég, edzésbe kezdett, körbetekerte a Balcsit, boldog volt és terhes lett.
    Marion Craven

    VálaszTörlés
  2. Félmarcsi? Az félmaraton? Szerintem bármire fel lehet készülni... anyukám mesélte, hogy egyik bnője terhes lett 16 évesen, és gondolta, ha annyira nem kíméli magát, majd elmegy a baba... lépcsőn ugrándozott, nehéz szatyrokat cipelt, emelte az edzésidőt (futottak), elkezdett cigizni, de SEMMI baja nem lett a babának, úgy kellett küretet csinálni neki... hát ennyi, ami tapad az ragad ;)

    VálaszTörlés
  3. Igen, félmaraton. Persze ha megtudnám, hogy terhes vagyok, abbahagynám, és csak a terheseknek való lájtosabb mozgást választanám.
    Marion

    VálaszTörlés