2011. február 2., szerda

Extrém :)

Igen, a fejem :D ma tömegsokkot okoztam mindenhol, a munkahelyemen is :D A fodrászom kicsit bevadult, és habár narancssárgát nem is tett a hajamba, a piros azért piros lett :D Én azt hittem, majd valami sötétvörös vagy ilyesmi lesz, de nem :D PIROS!!!!! Mivel ehhez hasonló kép sincs a neten, ezért majd a fejemet fogom lecsattintatni, és majd teszek fel róla képet (nem úgy, mint Esztergomról :P ), mert ez annyira egyedi, hogy WoW! :D

Reggel olvastam az újságban, hogy beléptünk a Nyúl évébe, és a kínaiak mennyire sokat várnak ettől az évtől, az az igazság, hogy én is. Még nem igazán tudom, milyen tekintetben, azt még nem döntöttem el, de azért sokat várok tőle :) A tavalyitól is sokat vártam, de az jó is volt, sikeres félévek, szép esküvő, jó volt :)

1 megjegyzés: