2011. február 10., csütörtök

Suli... kemény lesz XD

Voltam tegnap iskolába. Csodálatos első nap. Ma is megyek, de csak délutánra. Kemény lesz. Meg sem lepődtem, hogy minden labor előtt zh. Az kicsit mellbe vágott, hogy energetikából is minden órán zh, de nem baj :) az már eléggé lesújtó volt, hogy automatikából minden alkalom ELŐTTRE!!!!! (nem is ám akkorra kell vinni, dehogy...) le kell adni a házikat (igen, van belőle házi :( ), a kegyelemdöfést viszont azt hiszem az adta meg, hogy egyelőre csak mérésből, de otthon kell megcsinálni a jegyzőkönyvet... minderre van 3 hetünk... és én még nem is vettem fel minden tárgyat!!!!! De nem hagyom elúszni az álmom a 4es átlagról!!!!! XD

3 megjegyzés:

  1. Szia,
    Kitartás!
    Tudod, pozitív hozzáállás :))
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Úr ISten nagyon keményen hagnzik!
    Figyi, a te véleményed szerint, ér ennyi melót ez a diploma? Jól fogsz tudni vele keresni, elhelyezkedni?
    REngeteg jó diploma van, jó is az oktatás, de azért ennyire nem kell megszakadni...
    Csak kérdezem, hogy hogy látod.

    VálaszTörlés
  3. Niki, ne aggódj, jó lesz ez!!! Az anyag nagy részét félig már megtanultam valahogy, és még van 2 hetem végül is a jegyzőkönyvekre is... :) szóval annyira nem para :) csak keményen hangzik...

    VálaszTörlés