2011. február 4., péntek

Kísérleti szünet

Na, aki nem olvasta, elfelejtette: volt egy kísérletem a palást fű teával... úgy fest, nem nyert. Elindult a hőm (nélküle) és a tea (valszeg) visszahúzta... most nem nagyon tudom, mit csináljak, 2 nap múlva igyam újra (erre is gondoltam), hagyjam a csudába (ez lenne a legokosabb), vagy mi legyen... tanácstalan vagyok, na majd csak lesz vlmi :)

Akarok gynexet rendelni! Már ha most megjön. Csak ezt sem tudom, hogy csináljam, terhesen nem tudom, lehet-e szedni, de idő, mire megjön, akárhonnan is rendelem (legalábbis azt hiszem...). A gyógynövényesünknél kb. 3 hét!!!! Az nagyon sok. Aki tud rövidebb hatóidejű kiszállítást, ilyesmit, az szóljon plíííz!!!

Felmerült még a következő: premens. A doki is említette. De úgy döntöttem, erre mégsem fanyalodok rá egyelőre. Agy ha megjön, megint iszom a cicka teát, azt a doki is javasolta, aztán várom a csodát :D

A következő kattanásom am: enyhén szénsavas citromos víz!!! Vagyis hát nem ez a kattanásom, csak a citromos víz, a szénsav nem kellett volna bele, de már mindegy, már benne van :D Lehet, hogy a baromi sok édességtől, amit meg kellett ennem (karácsony óta a maradék sütiket esszük [közben volt a férjemnek egy 2 hétig tartó szülinapja...]) kissé elsavasított, ezért kívánom most ennyire a citromos vizet... na mindegy, mivel mindennek oka van, ezért iszom a savanyú lét, aztán majd lesz valami (vagy viszik valahová :D )

1 megjegyzés:

  1. szerintem mindenkinek betethetett kicsit ezek az ünnepek, meg utána a maradék szaloncukrok... ugye én voltam a dokinál, és utána ki voltak fogyva a gyógyszertárak... :/

    VálaszTörlés