2011. február 1., kedd

A nagy kísérlet!!!

Úgy döntöttem, leszámolok a PMS-sel! Mivel egyéb okokból (külföldi út, tanulás, kis elgondolkozás, mérlegelés) most nem nagyon aktuális a baba (persze, ha jön, majd jó nagy bazira örülünk), így elhatároztam: kísérletbe kezdek! Most palást teát iszok (második félidős vagyok), mivelhogy:

Olvasatom és egyéb, nálam okosabb emberek feltételezései szerint a PMS-t tipikusan progeszteron hiány (nem összekeverendő a sárgatest elégtelenséggel!!!!) okozza, amiket az olyan nagyszerű találmányok, mint pl. a barátcserje barátian meg is emelnek, emellett további csodálatos mellékhatásként lehúzzák a magas prolaktin szintet (hát nem fantasztikus?!), de kevés helyen megemlített mellékhatásként leállítják a ciklust [itt szeretném megjegyezni, hogy ebben 100%-ig nem vagyok kompetens véleményt mondani, mert én Zafírosat szedtem, amiről kiderült, h senki nem tudja, mi a szent sz*r van benne, ugyanis nincs bevizsgálva...], így most palást teát iszok, egyelőre még csak egy napja. Emellett lelkesen jegyzem a tüneteket és türelemmel várom a csodás javulást :) Mert ez ennél már csak jobb lehet XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése