2011. január 28., péntek

Pénteki parádé :)

Kissé lendületefogyottan, de itt vagyok. Akartam írni sokat, de elfelejtettem, hogy mit... :D Sok a meló, monoton, fárasztó, agysejtirtó.

Na de! A lényeg! Tegnap elhoztuk a puzzle-öket :) Köztük életem első puzzle ball-ját is :D napok óta izgatottan készültem rá, azon gondolkoztam nap nap után, hogy állok majd neki, hiszen nincs széle, nincs alja vagy teteje, nincs semmi... aztán rá kellett jönnöm, hogy tévedtem :D van alja (teteje is), és a belseje számozva és nyilazva van... másfél óra volt kirakni... nem volt egy nagy kihívás :D

Ilyen:

Szép amúgy, meg ilyen tartót is adtak hozzá, meg minden (megjegyzem, mertek volna ne :D annyi pénzért!!!! :D ) meg világít is a sötétben, de tényleg nem volt egy nagy kihívás... vagyis, az lett volna, ha nem szám alapján rakom, szóval lehet kicsit én is hibás vagyok... :S na mindegy :D

Következő project:


De ezt már csak majd nyáron (főleg, hogy egy kisebb vagyon...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése