2011. január 13., csütörtök

Vicc oldal ♥ XD

Csináltam egy új fület a blogomon, ahol ezután CSAK vicceket fogok feltenni, mivel az utóbbi időben nagyon sokat olvasok vicceket, ezért a nekem legjobban tetszőket, hátha másokat is jó kedvre derít :D

Legyen szép napotok! :)






Ja más, végre leesett a villanytan és az elektro nagy része, így már kevésbé tűnik esélytelennek a vizsga :) sőt, ma már tranziens feladatokat is tudtam megoldani :) Aki ismer friss Kandósokat, akik még csak most jelentkeztek, szóljatok már nekik plíííz, hogy vannak eladó jegyzeteim :) Köszi :)

2 megjegyzés:

  1. Jól teszed a vicc olvasgatást, én is volt, hogy terápiaként használtam, jó! :)

    Nikletty

    VálaszTörlés
  2. Még, még, még!!!!!! Mosolyogni akarok !!!!! :))))
    Szuper ötlet!!!!!

    Anita és Hanna

    VálaszTörlés