2011. január 4., kedd

Vizsgaidőszak rulez.... (pfffff)

Tegnap voltam vizsgázni... ebben az évben először... remélem, a többi vizsgám nem lesz ilyen szerencsétlen és nyamvadt, mint ezek voltak... :S semmi időm nem volt készülni :( [meg kedvem sem, az az igazság] és azt kellett látnom, hogy életem legnagyobb hülyesége az volt, hogy a matekot és a villanyt felvettem egy napra... kész... ekkora idióta is csak én lehetek... persze az ember 2 tárgyból nem tud felkészülni egy éjszaka alatt... az kizárt, az nem megy. Írtam puskát, de süthettem, matekból pl. használni sem tudtam, pedig ha igen, meglett volna a kettesem... :( hát mindegy. Ebből okulva, most kettészedtem a két vizsgát (nem mintha lett volna más választásom, na mindegy), aztán majd látjuk. Kicsit izgulok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése