2011. április 21., csütörtök

Eltelt egy hét :D

Múlt héten lementek a vizsgáim, bár erről lehet, hogy írtam, hát hihetetlen, de meglett minden!!! Vagyis kettő még kérdés, de a többi simán :D És összehoztam az aláírást is energetikából, csodálatos!!! 50 ponttól megadta a tanár, nekem 50,5 lett :) mindegy, megvan, az a lényeg :D

Tegnap elkezdtem tornázni, vagyis csak pilates gyakorlatokat csináltam, végre mozgás!!! Zenére!!! Teljesen feltöltődtem!!! Hála érte Péntek Enikőnek! :) (http://fittmamablog.hu/) Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki nem szereti a sorbinorbi féle gyilkolást, vagy csak tényleg könnyed ki mozgásra vágyik, akár kismama, akár nem :)

A virágok még mindig nem nőnek, szerintem idén megint elhordták őket a hangyák :( eléggé unalmas, de a palántások megvannak, elteszem őket jövőre és palántálok, ha még itthon leszünk, hátha úgy jobban megmaradnak :) a hagymások pedig nagyon szépek :S nem is értem...

Ma lesz randim a felfogadni kívánt orvosommal, nagyon izgulok!!!! Holnap meg védőnő, yuppppiiii :)

Hogy megy az idő, mintha tegnap teszteltem volna pozitívat és vártam volna izgatottan ezt az időt, vasárnap meg már a 14. hetet kezdjük :)

2 megjegyzés:

  1. Mi az, hogy ha még itthon leszünk??

    VálaszTörlés
  2. Ki akarunk költözni külföldre, akár egy időre, akár örökre, majd látjuk :) meg azt is, hogy összejön-e...

    VálaszTörlés