2011. április 11., hétfő

Szeles volt a hétvége

De még milyen! Széttörte a fákat a sétányon, kitépte a zsalunkat, még jó, hogy a tetőt nem rendezte át... de érdekes módon csak nappal fújt, éjjel meg hajnalban teljes szélcsend volt!

Na jó, meg vasárnap délelőtt is, így sikerült elvetni a virágmagokat, jajj annyira izgulok, hogy vajon kikelnek-e :)

Emellett grafikonokat rajzoltam a szoba rejtekén, míg kint a teret tépte a szél, de nem baj, utolsó konzultáció lesz szerdától és vége, finish, istenem el sem hiszem!!!!!!! :D

Megcsináltam életem első máglyarakását a hétvégén, isteni finom lett, meg is lepődtem, sose csináltam még ilyet... meg sütöttem zöld tortát, de annak a túrókrémje annyira nem lett jó, receptkönyvből mazsoláztam, de nagyon margarinos lett... :( Pedig mindent úgy csináltam, ahogy írta... :( na nem baj, majd tökéletesítünk a recepten :)

Hétvégén jönnek barátnőmék... esőt mond... remélem nem lesz, jó lenne valamerre kimozdulni.

Ééééééééééééés, utána való szombaton mozi és Maci Laci :D már nagyon nagyon nagyon várom!!!!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése