2010. július 29., csütörtök

Atyafon

Tegnap komoly nehézségek után sikerült elérnem az illetékes papi hivatalt, és legnagyobb megrökönyödésemre korrekt segítséget kaptam, sőt!!!! Hát a környékre (Tirpák-land) ez nem nagyon jellemző, az a fajta hely, ahol inkább orrbavágnak az ajtóval, mert ugye legalább, ha már nem tartották meg, amíg odaérsz... ugyanez volt anno az anyakönyvi hivatalban is, mert persze én kis naivul azt hittem, hogy majd kedvesen kiküldik az anyakönyvi kivonatomat, hát a nagy túrót! Amíg úgy telefonáltam, mint Kis Piroska, addig mindig csak azt a választ kaptam, hogy "Kolléganő nincs benn, nem tudjuk mikor lesz!" A végén már üvöltöttek velem, hogy értsem már meg, hogy a kolléganő nincs benn. Nem értettem, hogy ők miért nem értik, hogy keresztbe teszek a kolléganőjükre, mert nekem kell az anyakönyvi kivonatom, mert férjhez akarok menni. Aztán amikor felhívtam X.Y.nét, hogy anyukám lánya vagyok (kiderült, hogy jól ismerik egymást), akkor azonnal lett minden. Kolléganő is, kivonat is. Persze le kellett mennem érte, nem értették, hogy nekem az egy nap és egy kisebb vagyon... és!!!!! Még akkor is 2 órát pácoltak a tűző nyári napon, mert a kolléganő nincsen...Na, ez a Tisza-tó régió kérem szépen, lehet rökönyödni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése