2010. július 16., péntek

Esküvős dolgok :)

Hát, megörültem ennek az új funknak, hogy oldalakat lehet létrehozni, meg minden, de korai volt az öröm, mert írni hozzá nem lehet. Mármint bejegyzéseket. Szóval maradnak a cimkék.

Kitaláltunk egy hatalmas meglepetést! Állati! Tánc, talán fog menni. Keringőben gondolkoztunk, de komoly gondok adódtak férfiúi oldalról, így hát erről le kellett tenni. Bevallom, én az egész táncról is le akartam tenni, amíg nem támadt az a csodálatos, fantasztikus, nagyszerűen király ötletem, hogy táncolhatnánk valami pörgősebbet, ami feldobja a hangulatot. :) Ha össze tudom hozni, naggggggyon bulikirály lesz!!!! :)

Ja, a ceremónia mesterünket is össze kellene hozni, meg kitalálni, hogy akkor a csokorral mi legyen végül is... annyira jó lett volna itt Vácon megcsináltatni, olcsóbb is és szebb is lett volna, de elvileg úgy illik, hogy a vőlegény adja a csokrot a kezembe (ezek után pláne nem lesz dobócsokor, így is alig lesz nálam a virág, megkapom a templomban fél percre, aztán csak a szertartás végén vehetem kézbe újra.) így ez a terv ugrott. :( Meg valami új fotózási helyszínt is keresni kellene, mert a Margit sziget eléggé zsúfolt lesz..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése