2010. július 23., péntek

Ruha

Tegnap elhoztuk párom díszmagyarját. Először nem tetszett az óarany zsinór rajta, meg hát eléggé bőnek tűnt, de amikor felvette, úgy festett, mint a királyfi, amiről minden nő álmodik, csak a fehér ló hiányzott alóla. A mellény is jó lett, csinosan fest egyben a kettő, meg külön is. Az ing meg extázisba ejtett teljesen, olyan fogása van, mint a múzeumokban a "parasztingeknek", bár mondta is az üzletvezető, hogy valódik pamut. Szóval ilyen a valódi pamut? Azért ciki, hogy ilyet is csak múzeumban látni. Szintetikus bolygó :(

Nekem is kerestünk ruhákat, de nem jutottunk sokkal előrébb, mert minden állati drága, és a kínálat ezzel szemben baromi gyér. Így egyelőre marad a farmer, mert bevallom, olyasmire, amit nem szívesen hordok, nem szívesen dobom ki a pénzem.

3 megjegyzés:

  1. Gyálon van egy (szerintem) nagyon jó menyaruha kölcsönző. és állati olcsó! lehet, hogy kicsit messze van neked, de szerintem megéri.
    én az ruhám 55ezer volt minden kiegészítővel együtt (értsd: fátyol, kesztyű, hajdísz, fülbevaló)! a napernyőért külön kell fizetni. a menyecske meg 20ezer.
    idebököm a linkjét, hátha érdekel: http://eskuvoiruham.hu/
    (az enyém az Izméné volt)

    VálaszTörlés
  2. :-)Nem menyasszonyi ruhát kerestünk, hanem csak úgy általános napi használatra... de nem jutottunk előrébb még mindig... Izméné nagyon szép, de nekem már régen megvan a ruhám :-(

    VálaszTörlés
  3. jah! akkor jó :-)
    a cimke alapján úgy értettem. meg Bandesznek az esküvős ruhájáról van szó a bejegyzésben, nem?
    áááá, nem értek én már semmit...

    VálaszTörlés