2010. október 24., vasárnap

4. sebességben - a 6. hét küszöbén

A kismamák valami rejtélyes okból úgy vannak összerakva, hogy aggódjanak... Ha van bármi tünetük, akkor azért, ha nincs, akkor azért. Én ez utóbbi kategóriába tartozom.

5+6nál járunk ma, de SEMMIT nem érzek. Na jó, fáj a mellem, meg álmos vagyok néha, de se egy megnyugtató hányinger, se valami hisztiroham, se semmi. Így természetesen az első orvoslátogatásig eltelő idő is tulajdonképpen években mérhető, hiába csak 4 nap, hiszen semmi nincs, ami megnyugtatna: terhes vagyok. Persze van még itthon egy teszt, a férjemet már annyira kiborítottam tegnap, hogy azt mondta, csináljam meg, ha ettől megnyugszom, de félő, hogy nem nyugodnék meg...

Mindenesetre a hőm megy fel szépen, ez rosszat már nem jelenthet, egyelőre ezzel vigasztalom magam jobb híján...

3 megjegyzés:

  1. NYUGI!!!!
    Nekem pl. nem volt tünetem. A hatodik héten mentünk dokihoz, és végig azon izgultam, hogy kiröhög, hogy ugyan miből gondoltam, hogy terhes vagyok?

    VálaszTörlés
  2. Hát, tulajdonképpen én is csak ettől félek, meg hogy nagyon nagyon kevesen tudják, és ugye lehet hogy ők is ki fognak röhögni... :S de mindegy, mára megnyugodtam, amíg a férjem idegeit is fel nem őrlöm XD

    VálaszTörlés
  3. de ki és mért is röhögne ki? nem értem... :S
    késett, teszteltél, pozi, hát babás vagy, vártátok is, a többihez senkinek semmi köze...

    minden rendben lesz!

    Nikletty

    VálaszTörlés