2010. október 13., szerda

Most már azt hiszem, lassan merek róla írni...

... egész szépen alakul a hőgörbém, és az egyre tetemesebb mennyiségű egyéb állagú folyásom (krémesnek hívja a ciklus.hu) arra enged következtetni, hogy ez most egy darabig marad is... tegnap kellett volna megjönnie, vagy szombaton (bevallom, lövésem nincs, mikor volt peteérésem...), szóval vagy késik 2. napja, vagy tényleg csak a 10. napon vagyok... persze ez tudom, h semmit nem jelent, mert a hőm egyszer csak leeshet, és akkor majd megjön, én meg örülök, hogy legalább történt valami, de mivel se híre se hamva, csak a petefészkeim szúrnak néha, görcs vagy hasonló a kanyarban sem, így nem is érzem, hogy egyáltalán meg akarna jönni... tudom, nyugtával a napot...

Mindegy, 2 hét, és ha addig nem jön meg, csinálok egy tesztet (ha el nem felejtem)...

Addig viszont van milliárdnyi beadandóm, meg házim, meg tanulni valóm, így ezzel azt hiszem, egyelőre nem foglalkozom többet, a téma 2 hétre zárolva!

8 megjegyzés:

  1. Húha, kezd izgalmas lenni ;)) Hogy bírsz ki két hetet??

    VálaszTörlés
  2. Hajrá!
    Remélem kibírod addig! Sok sikert a dogákhoz!

    VálaszTörlés
  3. Jusztis, muszáj... sajnos vetéltem már, ha a 6-8. hétig kibírja, akkor már nagy baj nem lesz :) páromnak nem akarok megint halvány + teszteket mutogatni... :( a múltkori is megviselte :(

    VálaszTörlés
  4. Huh, hát én nem bírnám ki addig, ha 1hetet késik teszt, és irány a doki! S ha kell segítség, legyen! Sajnos van, hogy kellhet mert a testünk kicsit defektes...
    De persze, ahogy Te érzed!
    Szorítok, hogy ne csak késsen!:)
    Nikletty

    VálaszTörlés
  5. Niki, én bizakodom... :) ha van baba és elmegy, akkor kivizsgáltatom magam, és megbeszélem a dokival, hogy mit javasol, de nem akarok még egyszer egy olyan ideget, se magamnak se a férjemnek, hogy akkor most van, vagy nincs? szóval egyelőre csak méregetek, aztán majd lesz valami :)

    VálaszTörlés
  6. Amúgy meg tudlak éretni. Most nekem is borzalom volt az első 12 hét, és magamnak tettem azzá... Muszáj valahogy lazábban felfogni, és szerintem ez akkor sikerül, ha elfogadjuk, hogy mi megtettük a tőlünk telhetőt, a többiben rajtunk kívülálló okok döntenek.

    Na és persze szorítok nagyon!!!!! ;))))

    VálaszTörlés
  7. :D igen, sajna csak így lehet, meg hát úgy, hogy ha meg is jön, hát ez van, legalább megjött :D aztán majd ha eljön az ideje, és még mindig csak ketten vagyunk, hát elmegyek orvoshoz, és megnézzük, mi a baj :)

    VálaszTörlés