2010. október 24., vasárnap

Aggályok

Úgy érzem, túl sokat olvastam a lehetséges komplikációkról, és valahogy az sem tölt el túl sok nyugalommal, hogy hogyha bármi van, az ellen úgysem tehetek semmit - pedig ez így van...

Az SZTK-k kényelmes rendelési ideje este 8ig újabb eséllyel kecsegtett, menjünk hamarabb UH-ra... persze tudom, hogy ezt kellene tennem, de ha semmit nem lát az orvos, attól csak még idegesebb leszek, ezt én is tudom. Így nincs más hátra, mint előre...

Miután minden eshetőséget latba vetettem, majd kizártam, hiszen ez a baba a nagykönyvekben megírt módon fogant, se túl korán, se túl későn, és minden folyamat nagykönyvi szinten zajlott le, így teljesen biztos vagyok benne, hogy minden ok, csak valahogy ez a bizonytalanság nem hagy nyugodni...

Én is kezdek petezsákban pulzáló, egészséges magzatra vágyni...

Most viszont azt hiszem, lassan lefekszem aludni... pedig még 3 óra sincs...

1 megjegyzés:

  1. Ne idegeskedj,én is ezt csináltam. Én korán mentem dokihoz,és remeghettem is egy hétig,mert nem látott semmit,és azt mondta,hogy lehet,hogy elhalt az embrió. Egy hét múlva megállapította,hogy terhes vagyok! Valahogy bírd! :*

    VálaszTörlés