2010. október 18., hétfő

Megjöttünk :)

Hát elment ez a hétvége is, pedig milyen jó volt, maradtam volna még. Héderváron voltunk nászúton, de hogy az milyen csoda volt :) Csak azt sajnáltam, hogy amint odaértünk, eltűnt a nap, és elő sem akart keveredni, sőt ma már szakadt az eső :(

Pénteken picit késve értünk oda, de nem számított annyira, még pont be tudtunk csatlakozni az idegenvezetésbe. Az egész kastély olyan, mint egy műemlék, eredeti festményekkel, meg eredeti falfestményekkel, meg mindennel, sőt hát ugye az elrendezése is olyan kastélyos volt (milyen lenne egy kastély elrendezése vajon...), szóval egy csomószor el is tévedtem, meg hát voltak vicces szituk :D Mindegy, péntek estére már eljutottam egy olyan szintre, hogy elsőre lejutottam a főbejárathoz :D Büszke voltam magamra!!!

Első este volt pálinka kóstolás, hát nem vagyok egy nagy pálinkás, de ez nagyon nagyon finom fajta volt, komolyan!!! Cserébe valami disznóval és nyers pulykával teletűzdelt vacsorát adtak, szóval olyan éhesen feküdtem le, hogy olyan nem is létezik (nem eszek disznót és nyers húst...)

Másnap viszont villás reggeli volt, most mondjam azt, hogy mi voltunk az elsők? :D Na mindegy is, a vacsora okozta hiányérzetet pótoltam néhány sajtos szendviccsel, a közérzetem is jobb lett egyből :D

A reggeli után elmentünk kisboltot keresni, hát elég vicces volt, mire találtunk egyet, ami nem is volt messze, körbebolyongtuk a falut egy párszor, de meg lett a kis piszok végül!!! :D Persze itt is mindenki ismert mindenkit, ezzel lett nekem amúgy anno tele a hócipőm, nálunk is ez ment, aztán azt hozzá sem tenné, hogy mindenki jobban tudott mindent a másikról :D Na mindegy, ez is a múlt :D

Délelőtt elmentünk lovaskocsival falunézésre, egy élmény volt :D de legalább a lovak nem vadultak meg. Láttuk Magyarország legöregebb tölgyfáját, meg a krumplibogár szobrot is, amit azért állítottak, mert itt találták Magyarországon az első krumplibogarat, és a növényvédők annak örömére, hogy megmentették tőlük a növényeket, állítottak egy szobrot a bogárnak :D hát kész, komolyan :D

Utána át kellett vedleni reneszánsz ruhákba, az is egy nagy buli volt még, aztán lementünk táncot tanulni :D Mondanom sem kell, hogy mindenki az én ruhám alján ugrált, ugyanis én nem készültem magassarkúval, ők viszont azt hitték, hogy minden nő abban lesz :D szóval módfelett mókás volt a tánc, ráadásul a végén el sem táncoltuk, de mindegy :D

Aztán volt egy 5 órai tea, kellemes beszélgetéssel telt friss ismerőseinkkel :) mondjuk kávé sajna nem volt, pedig direkt arra éleztem ki az érzékeim, de csak teát adtak (pedig eskü beígérték a kávét is!!!) Éééééééééééééééééééééééééééééés, szilvás piskótát csináltak :D de imádom, majd lehet én is sütök valamelyik nap :D

Este lementünk vacsorázni, 5 FOGÁSOS!!!! vacsi volt, szerencsére nem adtak sok kaját, így végig tudtuk enni a menüt :D Vacsi után újfent rádöbbentem, hogy a férjem nem túl táncos lábú, így egy röpke beszélgetés után a másik párral elmentünk aludni...

Hát másnap meg természetesen jöttünk haza... elég jól jöttünk, 2 pihenővel 4 óra alatt hazaértünk :)

Hát ennyi volt ami hétvégénk, szép volt, jó volt, jó lenne minden nap :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése