2010. október 5., kedd

-.-

Régen nem írtam, ennek több oka is van... az első a suli, ami örök rémként leng a fejem felett... de már finish van, para nincs... nincs min... vagy tudom az anyagot vagy nem :D korrelációt a táblázatban nem tudtam megcsinálni, de oda se neki... ma a változatosság kedvéért mérést fogok tanulni, aztán lemegy a suli és hétvégén takarítok... :)

Másik dolog (ez nem szerepel a régen írtam okok között), hogy jól megbetegedtem... tegnap már éreztem, hogy nagyon szúr a hasam, és csíp, ha pisilek... reggel már véreztem is... vettem be Cefzilt, mert én ilyen önkezelős vagyok, azóta jobb, annyira nem fáj és már talán nem is vérzik... most kamilla teázok, szerintem a gyomorsav lyukat fog marni a gyomromba, de nem baj..

Tegnap jutott eszembe, hogy nem vettem milliméter papírt... de nem baj, mert legalább még suli előtt eszembe jutott.. majd ma délután pótlom eme hiányosságom, különben meglincselnek... dühös csak akkor leszek, ha valaki más is megvette, és lesz 160/240/320 stb darab papírunk... mert ugye a csapatmunka nálunk nagyjából a nullával egyenlő...

Na megyek mérést tanulni, mert sose lesz karácsony...

2 megjegyzés:

  1. Én nem ismerem ezt a gyógyit, de ha ha 1-2nap nem múlik, én mennék inkább dokihoz, nehogy lappangjon tudod...

    Jobbulást!Nikletty

    VálaszTörlés
  2. Ááá, másnapra már el is felejtettem, de azért beszedtem a gyógyszert, mert azt mondta a doki is, h úgy kell...

    VálaszTörlés