2010. október 31., vasárnap

Elszámolva...

Hát nagyon csúnyán elszámoltam magam, ez pénteken derült ki.. a csimbókunk még csak 5 hetes, talán holnap lesz 6... :( vagy ma, ezt sem tudtuk meg...

Amúgy az orvos látogatás nagyon vicces volt, UH-ra behívtuk a férjem is, persze hüvelyi volt, azonnal megláttam a petezsákot, mint megtudtam alulról... persze gyereket nem láttam benne, az első gondolatom az volt, hogy "Úristen, tényleg üres a petezsák!!!!" De aztán mondta a doktornő, hogy ott a baba! Néztem nagyot, semmit nem láttam... meg is kérdeztem tőle, hogy ő hol látja a gyereket???? De aztán megmutatta, a kis csimbi még nyújtózott is egyet nekünk :) (de csak én láttam, a férjem messze volt hozzá...) 5mm, 5hetes, szívhang még nem volt, nov. 10én megyünk kontrollra :)

Az UH kép:



Talán az alsó képen látszik a legjobban, milyen szép baba formája van :)

És akkor most kicsit rólam... tegnap sikerült venni egy hasszorítót (végre rájöttem mi a különbség a hasszorító és a bandázs között), szóval mától azt is lelkesen használhatom... :) úgy fest, sikerült valami húgyúti szemetet is összeszednem, nem csíp ma már és nem szúr, ha pisilek, de az a nekem nem tetsző, szétfoszló cseppecske a dolgom végezténél még mindig ott van... kedden mindenképpen megnézetem a dokival, hátha lesz valami okos ötlete vagy csak megnyugtat, hogy nagyobb volt a füst, mint a láng...

Emellett tegnap kaptam nagyon hasznos könyveket, 100ötlet A boldog terhesség, ez a címe, nagyon okos lettem tőle :) megtudtam pl. h miért lehet az, h valszeg húgyúti fertőzésem van, amikor a létező minden melegítő cuccot magamra aggattam, nehogy felfázzak, mit tehetek gyomorégés ellen, mit csináljak, ha hányingerem van, ha elkap a szokásos délutáni álmosság, mit kezdjek a puffadással, már csak arra lenne jó rájönni, hogy a szétszórtságot és a teljes agyi csődöt hogy kellene kezelni... :D mióta terhes vagyok, nem tudok gépelni (ez lehet itt is meg fog látszani...), mindent azonnal elfelejtek, és még sorolhatnám...

Mindegy, vigasztaltak, hogy ez már nem tart sokáig!!!

11 megjegyzés:

  1. A hasszorító mire jó???
    A kismamák bandázst szoktak venni úgy tudom.
    Őszintén meglepődtem, hogy lehet hogy láttaúgy tudom amígd nyújtozni?
    Míg nincs szívhang, nem mozog a drága, még nincsenek a végtagok kifejlődve sem. Ahogy mozog az uh-val a doki, csalóka tud lenni.
    De bocsánat, ha rosszul tudom. :O

    Pocisimi ::)
    Nikletty

    VálaszTörlés
  2. NEm semmi! Akkor tényleg egy napon fogunk szülni:D:D:D Én is ma vagyok 5+6 :D:D (legalábbis a mérete alapján:D:D, mert amúgy ma 6 )szuuuuuuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeer:D:D:D
    És tök jó ez az "izé" a blogod tetején, már le is koppintottam engedelmeddel:D:D:D

    puuuuusssssz:Berni

    VálaszTörlés
  3. Hasszorító miért? Inkább tényleg valami meleg sál vagy hippsy a derekadra! :)
    Ez a húgyúti fertőzés nem hangzik jól. Van a DM-ben vörösáfonya kapszula, az mehet terhesen is, meg sok-sok folyadék!

    Ja, és gratulálok :))))))

    VálaszTörlés
  4. Hát ezen a nyújtozkodáson én is nagyot néztem....5 mm-es nyújtozkodik?????Mit nyújt ki,még csak egy kis sejttömeg,szívhang sem volt és már mozog????

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok az Élő bébihez!
    De egy 5mm-es nem nyújtózkodik! Bocsi, hogy ezt mondom, de az előttem szólókkal egyetértek.
    És hasszorító miért is??? Ilyenkor NEM SZABAD elszorítani a hasat! Vegyél inkább bandázst, vagy pocakbetétes nadrágot.
    A fertőzéshez jobbulást!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok az újdonsült kismamának! :-) É még csak most olvastam a jó hírt! Boldog, problémamentes várandósságot kívánok neked!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok!!!
    Nem akarok én se beállni a sorba,de hidd el,hogy amíg szívhang nincs,addig nem tud megmozdulni,mert az agy nem tud erre utasítást adni,nincs még ilyen fejlett! Kb. 10-12 héttől mozognak a magzatok! De ezt a doki elmondja neked,ha megkérdezed!
    Hasszorítót ne hordjál!!! Csak a terhesség után! Ha veszel kismama nadrágot,akkor az fedi a pocakod,és nem lesz gond!!! Semmivel nem szabad a pocakodat akadályozni a növekedésben!!!
    Nem okoskodom tovább! Hidd el,csak szeretetből van! :D
    puszi

    VálaszTörlés
  8. Jaj,a fertőzéssel kapcsolatban a doki adott valamit? Mert fontos lenne,hogy megszüntesd!!! Sajnos nem tudom mivel lehetne! :/

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!!!

    Baromira dühítő, hogy otthon csak olvasni tudok, kommentelni nem...

    Na, szóval :D itt látom mindenki kétségbeesett, nem, ez nem olyan hasszorító, csak így hívják (én is meglepődtem), ez tartja rajtam a nacikat, de mivel olyan anyaga van, mint a bandázsnak, így amíg nem feltétlenül szükséges a kismama nadrág, mert mindenhol máshol jók rám a nadrágjaim, addig ezzel tudom magamon tartani őket, de nem szorít!!!! (klészinek is ilyen van, tőle loptam az ötletet)

    Megtudtam, hogy nektek is csak félig van igazatok a mozgással kapcsolatban, meg nekem is :D láthattam mozogni, de az nem a baba volt, csak a méhem... :( ezt viszont nagyon sok helyen olvastam, hogy ilyen létezik, és sok kismamát becsap... mint ahogy engem is.. na mindegy...

    Most tőzegáfonya kapszulát szedek, de ma amúgy is mennem kell dokihoz, táppénzt kell intéznem a sulihoz, majd ezt is megnézetem vele, hogy van-e valami baj ott lentebb... :)

    Gratulációkhoz köszi :)

    VálaszTörlés
  10. Jeanner!!!Várunk az uj helyre!!!!Kódot küldtem mailben!!!!Siess!!!!Lanyus

    VálaszTörlés