2010. szeptember 30., csütörtök

Unatkozom és ez látszik...

... mivel meló az nincs ugye, mert ügyes vagyok és mindent megcsináltam, tanulni idebenn nem lehet, meg amúgy is! Valahol pihenni is kell XD

Így hát úgy döntöttem, elkezdem írni a fergeteges férfibűvölő femina, Lara Lane történetét... legalább profitáljak már belőle, hogy nincs mit csinálnom...

Tegnap elájultam este, miután kisütöttem egy valag palacsintát (ez kb. 20Db-ot jelent, tekintve, h ma behoztam 8 darabot, maradt otthon 2, meg a férjem is megevett valamennyit menet közbe...) Tök mindegy, ma mindenképpen főznöm kellene megint... szóval sehogy sem úszom meg...

Egyre hidegebb van reggel, lassan bele kellene feccolnom némi forintot egy új sapkába, mert le fog fagyni a fejem a nyakamról, és elég hülyén fogok kinézni szemek meg száj, meg csak úgy egyáltalán fej nélkül is...

Reggel meg akartam nézni a leveleimet, erre közölte a szerver, hogy változtassam meg a jelszavam... nagy küzdelmek árán kihámoztam az ügyfélszámomat, nekiestem a próbálkozások harcmezejének, mire közölte a gép, hogy nem létezem, mint felhasználó... hát kösz nagyon... azt hiszem, kezdenek a dunawebesek a TBre hasonlítani, ott sem létezem, TAJ szám alapján... (egyszer felhívott a nyugdíjbiztosító, hogy rossz TAJ számot adtam meg, mert nem találnak a TB-nél... lediktáltam újra, persze egyezett.. ezt követően felhívott a TB-s csaj, hogy közölje: vegyem tudomásul, én nem születtem meg... tudomásul vettem...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése