2010. szeptember 10., péntek

Csodálatos élmény

Bevallom (irulpirul), hogy tegnap 4D babavideókat néztem, nem sokat, csak hát kíváncsi voltam. Olyan furcsa, megfoghatatlan és abban a pillanatban mégis olyan megfogható érzés volt, ahogy tudatosult bennem, hogy ezek a babák nem csupán képek, hanem élnek, mozognak, játszanak, cumizzák az ujjukat, és megdöbbentett a látvány, az az igazság. Ez valami olyasmi, amikor a kisgyerek csak képen lát madarat, aztán egyszer csak elrepül felette egy. Teljesen, szívem mélyéig meghatódtam, és ha eddig meg is inogtam volna, hogy szeretnék-e tényleg babát, hát most már tényleg azt kell mondanom, vágyom erre a csodára, át szeretném élni :)
A másik dolog, ami elgondolkoztatott, egy topik az egyik fórumon. A nagy találkozás. Valóban mennyire furcsa érzés lehet, hogy a baba, aki a végén gondolom már igen nagy teher, meg minden, hogy megszületik. Egy új élet, amiért te vagy a felelős. Puha és meleg kis bőre van, és kezdetektől te vagy neki a minden, hiszen 9 hónapon keresztül egy test voltatok... Hát szóval ez egy izgalommal teli korszak lesz, azt hiszem, most kezdődik, hogy izgalommal kezdem várni, hogy a kis babszem beköltözzön a hasamba :)

2 megjegyzés:

  1. Talán volt benned eddig egy fék, hogy esküvő előtt nem szeretnél babás lenni?

    Hát igen, csodás dolog!!! És szeretnénk megélni!

    Hú, Te, ez most nálam nagyon sötét lett ám :O
    Csak meglepődtem, rossza kedved? Remélem nem!

    Puszi :)

    Nikletty

    VálaszTörlés
  2. Szijó!

    Nem, nekem jó a kedvem, csak valami őszi témát keresek blognak :)

    VálaszTörlés