2010. szeptember 8., szerda

Esküvő vége, új élet kezdete :) ♥ ♪ ♫

Elmúlt... szép volt! Szívesen végigélném bármikor újra Nagyon jó buli volt a lagzi, az esküvő pedig gyönyörű ♥ Olyan személyes, olyan megható volt a szertartás, mindenki dicsérte


Na, de... most már 4 napja férjnél vagyok :D először is intézni kellene ugye a papírokat, de mikor? Ma is tanítok, holnap hivatal nem lesz... hétfőn tudok beugrani IDŐPONTÉRT!!!! Vácra, természetesen... Felhívtam tegnap a budai okmányirodát, elküldtek a sunyiba és kiszúrták a szemem egy október 7-ei időponttal... jó lett volna az is mondjuk, de nem így... olyan bunkók voltak, mint ide Nagykáta... Szóval ezt így nem kértem...

A másik dolog, hogy akkor most már majd jöhet a baba is lassan... :) az ovutesztelést abbahagyom, nincs rá szükségem egyelőre, bár nincs meg a 3 havi adag... nagyon remélem, hogy januárra összejön a bébi, mert bevallom, szeretnék már otthon maradni és pihenni... (de csúnya gonosz vagyok, de ez az igazság...)

Levágattam a hajam tök rövidre, majd teszek fel képet valamikor :)

2 megjegyzés:

  1. szia! nagyon gratulálok! a baba-projekthez sok sikert. - nekünk sajnos nem akar összejönni ;( - és érdeklődnék: otthon akarsz maradni pihenni???? Babával??? :D Nem hiszem, hogy ez össze fog jönni... :) minden jót kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  2. Én még reménykedem, hogy nyugodt baba lesz, meg azt mondták az anyuka ismerőseim, h csak első 2 hónap kritikus, utána hawaii van :D nektek meg drukkolok, csak összejön!

    VálaszTörlés