2010. szeptember 13., hétfő

Új "ruha"

"Itt van az ősz, itt van újra...", mondta Petőfi is, na ennek örömére új ruhába öltözött a blog is, kicsit beősziesítettem :) kellett, mert muszáj volt :)

Holnap után itt a suli... akár akarom, akár nem... ha most azt mondom, hányingerem van a gondolattól is, hogy nekem oda vissza kell mennem, főleg hogy az esküvő miatt igazi kipihenős nyáriszünetem sem volt... na no comment...ami a legjobban elevenembe vág, hogy az első és a második konzi közözz kemény 2HÉT!!!!! lesz, ez alatt kell felkészülni ki tudja, hány vizsgára... hát milyen világ ez kérem szépen?

Ja, meg már ha sulinál tartunk, beiratkoztam hittanra is :) igazán rám fog férni, úgy érzem :) 1. és 3. csütörtökön lesz, 1/4 9-től :) ebből a mostani a 3. csütörtök, azért esik suliidőre, a többi meg első csütörtök, szintén sulira esik :) Persze ez jelentős kiesés lesz táncon, mert egy csomó jazz órát ki kell hagynom, de ez van, nem akarok én balett táncos lenni :)

És keresnem kell valamit hajhullásra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése