2010. szeptember 20., hétfő

Suli-buli

3 nap iskola... a Rémálom az Elm utcában ehhez képest semmi...

Első nap: elalvás következtében kialakuló rohanás. Éppen csak beesés, elcsodálkozás azon, hogy átrendeződött a tér (magyarul elfoglalták a helyem...). Oda se neki, megint megtaláltam a legközépsőbb részt az egész teremben. Ja, a legszebbet nem is írtam, azzal kezdtem, hogy eltévedtem. Ugyanis nem az F.09ben voltunk, hanem ez F.08ban, amiről lövésem nem volt, hol van... negyedóra kutatás... első óra fizika, tanítónéni nagyon szimpatikus, nekem a hajam kihullott a stílusától, fizikából nincs vizsga, csak évközi, ez minden alkalommal egy ZH-t jelent, persze nem ám nincs, véresszáj kifigyelt, pótZH nincs, aki egyről hiányzik, tárgyat ismétel, hát köszi... persze az út függvényében deriválni az idő négyzetének az integráljának a köbgyökét, amit taoval beszorzol és három ponttal megjelölsz.... szal a fizika könyv a sok differenciálás miatt úgy néz ki, mintha a Gyűrűk urából vett Tündekódex lenne, de oda se neki... második előadás, elektronika, a tantónéni zord külső alatt lágy szív, de azért a beadandótól még mindig tartok... megjegyzem 2 órás volt az előadás, ebből egy és 3/4 órát bemutatkozott, és még NEGYED ÓRÁBAN!!!!!! rátértünk a diódákra, hát remek volt... nem csak a feszültség, mi is letörtünk... persze ebből van vizsga... következő előadás villamosságtan, semmi extrém, ha csak azt nem számoljuk, hogy pont az első ZHra kell olyan könyvből készülni (ja, mert ebből is minden alkalommal ZH), ami nem kapható most a jegyzetboltban (micsoda meglepetés!), szóval agybaj, heves izzadással járó idegfeszültség, telefonálgatás, kuncsorgás, aztán az idősebbektől tudtam jegyzetet szerezni végül... Ezután matek óra, új tanár, jó fej, ha úgy vesszük, differenciál egyenlet nem nehéz, csak gyakorolni kell... trivcsi, ha már ez olyan trendi szó lett manapság :D Ezután méréstech labor, ott is levert minket a hideg verejték, amikor mondta a tanár, hogy akkor most számonkérés, mindenkinek akkora lett a szemem, mint a keményet kakáló kismókusnak, hogy jó, de miből???? Dehát maguk megkapták a levelet, hogy miből kell készülni, dehát mi pedig akkor sem kaptunk semmi... na, itt már kezdődött a fejvakarás, meg a minden, mert így ugye mérni sem lehet... bejött a "Klári néni", leordította a hajunkat, hogy mit képzelünk magunkról, aztán amikor feltette a kérdést, hogy "Hogy érzik magukat így, hogy nem készültek???" és erre kapott egy olyan választ, hogy "Köszönjük, nagyon jól..." (XD), akkor már oldódott a hangulat... mindegy, köv. alkalommal 2 ZH... csodás...

Második nap: a vándorgólya hozzánk képest semmi, de legalább a termet megtaláltam, ott vizsgáztam májusban matekból 2x is, megjegyeztem egy életre... első óra matek, oda se neki, 8kor, zsibbadt aggyal az a legjobb, vigasztalt, h a tanár se nézett ki jobban, mint mi... második előadás elektronika, éreztem, hogy a tanár valami fontosat akar mondani, de akkor már az előző nap elkapott nátha olyan szinten elöntötte az agyam (nem az, csak a melléktermékei...), hogy nem jutottak el az információk a központba... a Zener diódáig jó voltam, utána K.O. ... Ezt követően méréstechnika, bár lehet így is, mi úgy csináltuk, módfelet feszítette az érdekeimet, mindegy, 2 hét múlva beadandó... vizsga ebből is csak decemberben, utolsó előadáson... Aztán híradástechnika, 4 ÓRA!!!! (nem viccelek), és a tanár kitalálta, hogy szünet nélkül egyben tartja... nem jött neki össze, mindenkinek leállt az agya egy óra után... frankó volt, hogy ő is integrált, derivált, Siemens képlet, Dirac-delta, azt se tudtam, hol vagyok, de ezt mi már úgyis tanultuk... há mondom, akkor jó, a lényeg lejött, ZH 0, vizsga decemberben, teszt, vicc... labor is vicc lesz...

Harmadik nap: elég hamar beértem, én voltam az első, de a többiekkel még sokáig üldögéltünk a folyosón, mert azt hittem, hogy takarítják a termet...de nem takarították. Olyan forgalom volt 8ig, hogy öröm volt nézni, ugyanis valami Elektromos Energetika is oda volt kiírva, így pikkpakk megteltünk későn kapcsoló nappalisokkal... többen mondták, hogy nyilván most zárt a kocsma és csak beestek... XD aztán mindekinek, aki bejött, és kérdezte, milyen óra lesz, azt mondtuk: búvároktatás... aztán beesett valami nagyon fiatal csaj is, le is tegeztük XD, és elkezdett lepakolni a tanárihoz... megjegyzem, a terem doszt tele volt... haver mellettem szólni akart neki, hogy búvároktatás, én meg azt akartam megjegyezni, hogy mellettem még pont van egy hely, amikor kiderült róla, hogy algebra tanár XD csak elnézte a terem számát, hát no comment... ezt követően csak lett mérés óránk, le is lettünk teremtve a labor miatt... aztán villanytan, semmi extra, utána digit labor... hát izgultam, eléggé nagyon. De nem robbantunk, szóval jó volt :D Náthám ezen az órán tetőzött, már a tanárt sem hallottam... Aztán vállgazd, az volt a vége, eleve a Kornéliát vártuk, de eléggé megférfiasordott, kiderült ugyanis, hogy a kedves tanárnő nem ér rá.. persze számonkérés CSAK a tankönyv anyagából lesz, de ő azért tartana valami órát, már ha így bejött... ahhoz képest, hogy nem lesz szünet és hamarabb elmehetünk még tovább kellett maradnunk... csodás volt :D

Na ennyit a suliról, szép volt, jó volt, lehet tanulni...

2 megjegyzés:

  1. Jaj úgy örülök, hogy én le tudtam...
    De elég fura egy suli ez te, ahova jársz, mire keménykednek így... nálunk úgy volt majndnem mint nappalin, a levelező is, kb két hetente péntek-szombat voltak az előadások, és fél év végén ugyanúgy egy vizsgaidőszak, amit úgy vettél fel és osztottál be ahogy te tudtad, és levelezőn nekünk tán egy évközi ZH sem volt - lehet volt, de nem emlékszek, max egy-egy beadandó.
    Szívás... :S Drukk, hogy most már hamar teljen le. És gondolj arra, hogy most már mindegy hogyan de úgyis meglesz, aztán kész...
    Nikletty

    VálaszTörlés
  2. Annyira nem stresszel, majd csak túlélem, én ilyen túlélő típus vagyok :D Az vigasztal, hogy ha nem lesz meg ez a félév úgy, ahogy én akartam, akkor sem ütnek agyon :D

    VálaszTörlés