2010. szeptember 29., szerda

Megint egy érdekfeszítő nap..

Tegnap este hosszas megbeszélést folytattunk férjemmel a blogomban megemlített "minden utalvány eltűnik" problémáról, de semmi gond. Értettem én eredetileg is a mit miért szitut, de most már végleg biztosítva vagyok arról, hogy tudom, mi a sterc..

Rájöttem, miért vagyok nyomott hangulatú, 3 hónapja mocorog bennem némi kitörni kívánkozó könnycsepp, azt hiszem, hétvégén kénytelen leszek valami bőgős filmet megnézni, hogy kijöjjön a feszkó... egyébiránt nem vagyok benne biztos, hogy az utóbbi időben olyan nagyon durván magamon is túlnőtt bunkóságom nem-e fogja maga alá hengerelni a világot... már sokan panaszkodtak ugyanis, hogy kibírhatatlan vagyok... lehet, de erre én mindig csak azt tudom mondani, ha büdös az ibolya, nem kell szagolni *azt hiszem, most már antiszoc is vagyok... ez érthető, 3 napja nem beszéltem verbálisan emberekkel, kivéve a férjemet, de vele mindig beszélgetünk...*

A másik dolog, ami talán frusztrál, hogy nem akar felmenni a hőm, és hát nagyon unom már a banánt, minden nap várni, és várni... most beállt 36,1re, még azt hiszem, kap a maival együtt két napot, és utána úgy marad, nem érdekel tovább a dolog...

2 megjegyzés:

  1. Lehet neked is csak csúszik a pé-d mint nekem...
    Most nem egy lánytól olvastam, hogy csúszott neki... azért ne add fel szerintem!

    Sírd ki magad, ha valami nyomaszt!!!

    Puszi Nikletty

    VálaszTörlés
  2. Áááááááááááá, nekem már az esküvő előtt kellett volna sírnom, ez még az a stressz, ami akkor nem jött ki sehogysem...

    VálaszTörlés