2010. szeptember 28., kedd

A kritikus nap

Azt hiszem, ma van a D-day...stratégiailag a leginstabilabb nap... csak nehogy én is arccal a homokban végezzem...

Kicsit, azt hiszem, túlszerveztem a napomat... ma ugye túlórázok, mert miért ne. Hoztam körzőt, vonalzót, füzetet, a vállam már táska nélkül is fáj, de nem baj, mire leesett, hogy hóvége van, zárni kell... persze, de ez mikor jutott eszembe? Ja, a vonaton...

Megjött a személyim, persze anyuékhoz... ennek sem édesanyám nem nagyon örült, sem én... mindegy, este 7kor végzek, ma már biztosan nem megyek fel érte... de előre szóltam neki, hogy ne érje meglepetésként, hogy a jogsim is oda fog menni..

Emellett elhagytam 5000Ft értékű kajajegyet, szóval lassan tényleg rendet kell rakni otthon és erre nagyon sürgősen ki kell találni valamit, mert állandóan elhagyom az ilyen cuccaimat, és egyre nagyobb értékben szívódnak fel az utalványaim...

Na mindegy, persze az üvegfestett befőttes üveg tároló ötletem le lett hurrogva, mert hogy néz az már ki, de most már egyre inkább agyalok rajta, hogy csak megcsinálom... persze most a cipős szekrényben van fiók, és pakoljuk oda a cuccost, de hát annak is ez lesz szerintem a vége...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése