2010. szeptember 23., csütörtök

Ma úgy vagyok, hogy jól vagyok... ♥

Reggel, ahogy mondom, alig tudtam kimászni az ágyból... Szedem ezt a gravidát, állítólag tele van vitaminnal, meg mindennel, de már négy kéz láb másztam be dolgozni.. na nem is ám, ma melózni is kellene már ugye... Sőt XD a kedvencem, hogy úgy elaludtam a vonaton a fizika könyvvel a kezemben, mintha fel sem keltem volna fel... Pedig ma már muszáj vagyok ugye házit is írni (ezt ide sem írtam tulajdonképpen, hiszen én dolgozni járok be Na jó, mondjuk ez nem para, csak vannak olyan kapcsolási rajzok, hogy rásokkoltam, meg persze az elektronika kisütötte a biztosítéktáblám, de am nem gond... JA, meg hát nem is jól aludtam, telihold van, és ilyenkor hajlamos vagyok hülyeségeket álmodni, de még mekkorákat!!!!! Meg félelmetes hülyeségeket, aztán sorlámpával közlekedek egész éjjel...

2 megjegyzés:

  1. Ezek aranyosak... :)
    Én is a Gravidát használgatom, de nekem éhgyomorra reggel hányingert okoz. Szóval reggel előbb nekem ennem kell előtte
    Nikletty

    VálaszTörlés
  2. Szijóka!

    Én este szedem :) Pont ezért :) De üres pocira én is rosszul vagyok tőle...

    VálaszTörlés