2010. szeptember 1., szerda

Itt a vége

Fuss el véle :) már csak 3 nap, vagyis 2 és feleség leszek, és .... és ... és ennyi :D

Izgatott vagyok, ezt vettem észre. Nem, nem ideges. Hanem pörgök ezerrel, mintha már buli lenne :) Pedig addig még aludni kell egy párat :) A másik dolog, ami nekem nagyon furcsa, hogy eddig úgy rohant az idő, hogy fuhh, most meg csigaléptekkel vonszolja magát. Kiakasztó. Pedig akkor most már legalább telne normális tempóban :D

Már csak nagyon apróságok vannak, zene megvágása (mindjárt), kozmetikus felhívása (mégis inkább 11re mennének a lányok), pár ültető kártya megírása, meg ilyenek. Szóval semmi nagy munka. Ma még vár rám pár csomagolni való vendégajándék, meg lehet, hogy holnap behozom a vendégkönyvet és itt benn írom bele a megjegyzéseket, még nem tudom... :)

Kipróbáltam a combfixem, pont jó, nem is érzem, csak égett a helye a szilikonnak, amikor levettem :( lehet nem volt díjnyertes az ötlet anno, de nem baj, a szépségért meg kell szenvedni :) A sminkemen kellene még állítani egy kicsit, és utána minden csodálatos lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése