2010. szeptember 14., kedd

Szörnyű kínok

Hát ezt nem hittem volna, talán az utóbbi idők tudatos készülődése miatt, hogy ennyire, de ennyire fájhat a hasam a bűvös 30 nap elteltével... ha azt mondom, hányingerem van, akkor sem fejeztem ki eléggé bőven azt, amit érzek... szörnyen vagyok, rettenetes érzés, nagyon fáj!!!! De már itt gőzölög mellettem a kellemetlen ízű, szagra sem jobb kicsi bögre teám... pedig megfogadtam, hogy én aztán nem! Én soha többé! Most aztán pihenő! De nem megy, nagyon fájok..
Tegnap olvastam anyukák szüléstörténeteit, és amikor azt írták, hánytak a fájdalomtól, meg remegtek, meg minden, hát el kellett gondolkoznom azon: biztosan akarok én szülni? Mondjuk anyukám erősen felkészített, rettegek már előre, így csak kellemesen tudok csalódni... ☺

6 megjegyzés:

  1. Te még nem vagy felkészülve a terhességre....amíg egyik nap akarsz babát,másik nap nem,addig hanyagolnod kéne a témát...

    VálaszTörlés
  2. Meglehet... mármint az, hogy nem vagyok felkészülve a terhességre... de azt hiszem, erről tudnék mesélni, csak most így valahogy nem akarom megtenni komment formájában... bevallom, azt sem értem, hogy miért nem írtad le a neved, de biztosan ez sem fontos... azért köszi az építő megjegyzést

    VálaszTörlés
  3. Uh, jön a menzi? Nálad így?
    Sajnálom :(

    Egyébként szerintem, attól még hogy valaki babára vágyik, közben lehetnek némi félelmei is 1-2 dologgal kapcsolatban, mert tudatosan vállal gyereket, tisztában van azzal, már amennyire előre lehet tisztában lenni dolgokkal, és mégis annak ellenére szeretné...

    Én inkább ezt a "hülye" sulit látom nem pozitívnak baba ügyben :S

    Nikletty

    VálaszTörlés
  4. Á,nem rossz szándékkal írtam azt,amit.Csak "ismerlek" egy fórumról(csak olvasom,nem vagyok aktív tagja),és nekem ez jött le az írásaidból már régebben.

    Bocsi,hogy nem írtam nevet,Anna vagyok.

    Nikletty,
    félelmei igen,de attól még akar babát,ha akar,viszont ő most szeretne,másik percben nem.Nem rossz szándékkal írtam,lehet most a sulira összpontosítana inkább,azért bizonytalan.

    VálaszTörlés
  5. Jeanner!
    Egyáltalán nem biztos, hogy Neked fájni fog a szülés - van akinek egyáltalán nem fáj, én nagyon sok olyan történetet olvastam. Nekem fájt, de a szülésből egyáltalán nem a fájdalomra emlékszem, ha arra a pici boldogságcsomagra, akit a végén a kezembe adtak :-) Szerintem próbálj minél több pozitív szülésbeszámolót olvasni, ha szeretnél megszabadulni a rettegéstől!
    Megy a drukk nektek ezerrel! :-)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Köszi mindenkinek :-) Bocsi, h csak most írok, de otthonról nem engedte :-(

    Anna, semmi gond, de ezt írtam is, elhiszem, h sok emberben ezt az érzetet keltettem...

    Niki, hát mikor hogy, ez most nem jól... :-(

    Ferilka, anyukámnak ez igazán nagy sokk volt, de sokan mondták, h csak addig fáj, amíg nem sír fel a baba, utána az emléke is elmúlik a fájdalomnak :-) Bizakodok... :-)

    VálaszTörlés