2010. augusztus 5., csütörtök

Egy sima, egy.... (???)

Egy újabb hét telt el, igazából észrevétlenül. Tegnap még hétfő volt, ma meg már péntek csütörtök van. Barátnőm még nem telefonált, na kíváncsi leszek, jönnek-e.

Tegnap olyat láttam... de olyat... de olyat... amilyet talán soha egész életemben nem akartam látni...

Történt, hogy nem jár a 4es-6os, így a buszra vártunk, mert az ment. Éppen órát tartottam. Mármint előtte, úgy értem. Szóval álltunk és beszélgettünk Eszterékkel, amikor éktelen kiabálásra lettem figyelmes. A többiek is. Na a mi a fene már, nyúznak valakit? Ingyen horror :D (ha kell, még segítek is) :D de nem ám, ennél is rosszabb volt.. nőci mell alattig kigombolt leopárd mintás ingben szorongatta hatalmas háját méretes hasát, és üvöltött mindenkinek a fülébe, meg ment az emberek után, és sivalkodott, h segítség, meg, h rosszul van (akartam am neki mentőt hívni, ha már ennyire beteg, hátha elviszik...), aztán mikor következőleg megfordultam, már csak egy termetes meztelen segget láttam, ami világított, mint telihold holdfogyatkozáskor (etnikumot azért nem szeretnék írni, mindenkinek a fantáziájára bízom), hát a hígfosás erős hányinger engem is elkapott, nem sok kellett, hogy a néni mellé hányjak... :D Húúúúúú, mekkora jó volt, hogy pont jött a busz @)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése