2010. augusztus 2., hétfő

Hétfő, bolondok háza

Na, most jutottam el eddig, hogy írjak pár sort. Eléggé hihetetlen, egy hetet nem voltam, és megállt az élet. A levelesládám tele levéllel, a telefonom folyamatosan csöng, a papírok helyekben állnak az asztalon... meló annyi lenne, mint a fene, csak erőm nem nagyon van csinálni a dolgokat. Pont azt néztem, hogy ez a hét sem a pihenés és a kikapcsolódás jegyében fog eltelni sajnos :(

Tegnap a sokadik erős + ovutesztemen estem túl, el sem tudom képzelni, mi lehet a baj velem, tényleg :( 5. napja pozitívak az ovutesztjeim, nagyon magas az LH szintem :( Mindegy, most abban maradtunk, még tesztelek egy darabig, aztán a sokadik erős +-szal elmegyünk dokihoz, hogy csináljon valamit :(

Esküvővel kapcsolatban viszont egyre több dolgot tudtunk elintézni, lassan de biztosan haladunk. Csak az zavar, hogy elfelejtettem felpróbálni a menyecske ruhámat pénteken, remélem, lesz még, mikor újra kinyit a kölcsönző (most nyárára bezárt, vis augusztusra), mert olyan szépet sehol nem találtam (menyecske ruhát), de hasonlóan szépet sem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése