2010. augusztus 23., hétfő

Tüzijáték, ésatöbbi

Volt nálunk a hugom. Nem bírta túl sokáig, de legalább az a kis idő jól telt :) kiharcoltam, hogy menjünk ki a tüzijátékra... vicces volt, ahogy 2 óránként telt el 1 perc, ugyanis kicsit hamar értünk oda... :S de másképp meg helyünk nem lett volna, szóval jó volt ez így... ja, meg volt valami x éve együtt az ország, gyújts gyertyát, de alig páran gyújtották meg, így mondhatnám, inkább nevetséges volt, mint szép :D

Este még megejtettünk egy kellemesebb túrát a városban, egész jó volt, össze vissza kóbináltunk, meg másnap felmentünk a Várba, hát wow... :D lefelé jobb volt, mint fel...

Elkészültek a képek, galéria a jobb alsó sarokban, katt rá, és akkor meg lehet őket nézni :D

Ma megyek ruhát próbálni, na kíváncsi leszek, hogy beengednek-e, adnak-e ruhát, vagy mi a fene lesz, meg ha nem, honnan szerzek én egy hét alatt menyecske ruhát????? Jujj...

Ja, akartam ma képeket előhívatni, letöltöttem a nyomda hiperszuper programját, hát tudtam képet feltölteni? Aligha... naggggggggggyon gázos volt, amikor 10.-edjére is megszakadt a feltöltés *morc* így valszeg ma futhatok pár teljesen felesleges plusz kört a városban, hogy ezt is el tudjam intézni, de oda se neki, mert "Jajj úgy élvezem én a strandot..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése