2010. augusztus 4., szerda

Esküvős hajtépés

Ezen a héten még nem sikerült 10 előtt ágyba kerülnöm, reggel persze nagyon korán kelek. Úgy érzem magam, mint akit kimostak, pedig ma még órát is tartanom kellene. Meg felhívnom a termet, hogy megvan-e. Holnapra beterveztem magunknak egy gyorstalpaló palotás oktatást, bár a keringővel is szenvedünk még.

Voltam próbakontyot csináltatni, majd teszek fel képeket, szerintem nagyon szép lett :)






Kiderült, hogy a templomis meghívón volt egy kis elírás, azt is kijavítottam, nem volt könnyű, de sokáig éljen a GiMP! :)

Úgy fest, lassan meglesz a menü is, meg voltunk hétvégén metróban röviditalt nézni (pálinka valszeg házi lesz, jóféle), meg sütit kóstolni (szuper, és nagyon olcsó, üdülési csekket és kajajegyet elfogadnak, így nekünk az aprósüti ingyen lesz, ha azt vesszük :) )

Találkoztunk a ceremónia mesterünkkel is a hétvégén, egy csomó mindent egyeztettünk még, lassan összeállnak a dolgok, de sajna vészesen fogy az idő :( tegnap meg akartam rendelni a csokromat, de nem volt nyitva a virágos. Ezt betudtam annak, hogy nem volt nálam kép a csokorról, így ma viszek képet és megpróbálom újra :D

2 megjegyzés:

  1. tényleg jó lett a próbafrizu :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :-) megszenvedtünk, több hullámcsatt jutott a fejembe, mint a hajamba, de megérte :-D

    VálaszTörlés