2010. augusztus 16., hétfő

Kreatív esküvő

Azt hittem még anno, amikor elkezdtünk készülődni, hogy scrapbook-kal/vendégajándékkal/meghívóval ráááááááááááérünk... na, ennek ittam a hétvégén a levét. A scrapbook úgy ahogy (sehogy szinte) készen van, a meghívók egy részét még meg kell címezni, de azok ma mennek a postára, a vendégajándékokból meg be kell még csomagolni kb. 10 db-ot (ez nagyjából 1 óra :( ) na de mindegy. Hétvégén lelkesen kerestük az 5. csomag vendégajándék csomagolót, még a nyúl alatt is megnéztük, de semmi, aztán támadt az a szörnyű gyanúnk, hogy talán odaadtuk a dekorosunknak, persze kölcsönbe (asszem, most már egy 10. füzetet is vezetni kellene...) szóval ma még a Julikát is fel kell hívnom, hogy nem-e lehet-e esetleg, hogy talán nála van az a csomag... :S

Ja a másik, amitől tutira szívszélhüdést fog kapni, az az, hogy nem tudtunk 50 ugyanolyan széket szerezni. Az étterem ugyanis abból indult ki, hogy úgyis székszoknya lesz, de én nagyon nem akartam székszoknyát... na mindegy, szóval jó lesz :D

Hoztam pár képet, felnyomom gyorsan, aztán következő gondolatig elslisszanok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése