2010. augusztus 19., csütörtök

A nagy nap!

Végre eljött :) 2 hete erre várok! Fotózás! Persze ilyenkor jön Murphy, és jól alánkfűt... : /

Reggel arra ébredtem, hogy be van borulva. Megnéztem gyorsan szuper mobilom segítségével, milyen idő lesz, na mondanom sem kell: borús ég, záporok, zivatar. Remek, nem? Ó, hát dehogynem... Ennyit erről, teljesen össze voltam törve. Végül csak eloszlottak a felhők :D

Felkeltem 1/2 4kor, mert be kellett jönnöm hamar, nem volt bérletem, ilyenkor meg még nincs ellenőr... már megittam 3 kávét, de még nem sikerült magamhoz térnem, teljesen paff vagyok. Olyan fáradt vagyok, hogy egyszerűen szédülök. Ahogy mondom. Itt egy ültő helyemben tudnék aludni azonnal... hát így hogy lehet fotózásra menni? Na ugye, hogy sehogy... mindegy, majd valahogy összekapom magam, ha már a Nap is kisütött a kedvemért, mást nem, iszok még egy kávét és ráfogom a nyuszira :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése