2010. augusztus 26., csütörtök

A halott menyasszony

Szeretem Tim Burtont... na már a filmjeit, úgy értem. Magát az emberkét nem is ismerem, de eléggé beteg elme lehet, ha olyan kreálmányok kipattannak az agyából, mint az Ollókezű Edward, a Halott menyasszony, a Nightmare before Christmas (imáááááááááááááádom)... :) Na de hogy jön ide Burton? Ja! ja... reggel rosszul lettem. Na nem úgy. Nem játékróka plüssből. Majdnem beájultam a sínek közé. Felmerült bennem, hogy talán dokihoz kellene menni... Aki ismer, az tudja, hogy ez nagyon komoly dolog nálam már azért. Ha már felmerül, hogy orvoshoz kellene mennem, akkor az már komoly dolog. De! Egy előnye ennek is van, legalább most már tudom, hogy mitől fájt a fejem. Hogy ez most a telihold vagy csak simán a stressz, vagy úgy keltem reggel, vagy ilyesmi, nem tudom. A front is lehet, bár gyanúsan csak este fáj (mármint a fejem), de akkor úgy, hogy aludni alig tudok :( Párom már mondta, hogy pihennem kellene, de én nagyon motiváltnak érzem magam, hogy már félé lábon is kibírjam ezt a másfélé hetet. Mást nem, az oltár előtt esek össze, ennél rosszabb nem hiszem, hogy történhetne... Csak nehogy tényleg én legyek a Corps Bride :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése